• خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب

    خدمات پس از فروش در دستگاه های تصفیه آب با توجه به وجود فیلتر ها و قطعات مختلف دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    واحد خدمات پس از فروش شرکت سوآب پیشرو دارای پرسنل متخصص و با تجربه و امکانات عالی، شرکت را قادر ساخته است تا مشاوره و پشتیبانی فنی و تامین قطعات و تجهیزات و فیلترهای دستگاه های تصفیه آب را با هدف تامین رضایت مشتریان عزیز، ارائه نماید و خدمات پس از فروش شرکت در سراسر ایران عزیز موجب جلب رضایت مشتریان از محصولات این شرکت شده است .

    پرسنل واحد خدمات پس از فروش شرکت از طریق تماس مستقیم تلفنی با مشتریان در جهت بهبود کیفیت خدمات و محصولات ارتباط برقرار کرده و ارائه سریع خدمات پس از فروش و با کیفیت و قیمت ارزان و رقابتی، تخصصی و استاندارد کردن خدمات فنی با توجه به تنوع دستگاه های تصفیه آب ( خانگی و نیمه صنعتی ) را هدف اصلی شرکت سوآب پیشرو قرار داده است.

  • خدمات و حمایت های پس از فروش برای نمایندگان و پرسنل شرکت

    شرکت سوآب پیشرو بصورت منظم و دوره ای یکسری آموزشهای تخصصی به پرسنل و نمایندگان واحد خدمات پس از فروش خود با هدف به روزرسانی دانش و اطلاعات فنی آنان ارائه می دهد تا در جهت کسب رضایتمندی و ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمات به مشتریان شرکت حرکت کند.

  • شرایط گارانتی دستگاه تصفیه آب

    از 1 تا 2 سال گارانتی: دستگاه های تصفیه آب شرکت سوآب پیشرو، بسته به نوع دستگاه دارای 1 تا 2 سال ضمانت می باشند و در طول این مدت اگر اشکال فنی در دستگاه بوجود آید، شرکت به صورت رایگان اشکالات را رفع کرده و حتی در صورت لزوم دستگاه تصفیه آب را تعویض خواهد کرد.

    10 سال خدمات پس از فروششرکت سوآب پیشرو ارایه خدمات پس از فروش برای دستگاه های تصفیه آب خود را به مدت 10 سال تضمین می کند.

اقدامات و خدمات پس از فروش شرکت سوآب پیشرو در زمینه دستگاه های تصفیه آب ( خانگی و نیمه صنعتی )

حمل، نصب و راه اندازی رایگان:

در صورت تماس با دفتر مرکزی شرکت سوآب پیشرو و سفارش خرید دستگاههای تصفیه آب و هماهنگی لازم با واحد فروش و بازرگانی، واحد فنی این شرکت به همراه تجهیزات و لوازم لازم به محل مشتری اعزام شده و دستگاه تصفیه آب را بصورت رایگان نصب و راه اندازی می نمایند.

ارایه کارت ضمانت معتبر:

پس از نصب و راه اندازی و آزمایش آب تصفیه شده توسط دستگاه TDS meter، واحد فنی کارت ضمانت و شناسنامه دستگاه که بر روی آن مشخصات و اطلاعات مشتری، اطلاعات دستگاه ذکر شده است را روی دستگاه تصفیه آب نصب کرده و دستگاه را تحویل مشتری می دهد.

این اطلاعات و مشخصات مشتری در بایگانی امور مشتریان دفتر مرکزی شرکت سوآب پیشرو نیز موجود می باشد.

بانک اطلاعات مشتریان:

با توجه به افزایش تعداد مشتریان این شرکت، مدیریت باشگاه مشتریان در نرم افزار کامپیوتری خدمات پس از فروش شرکت انجام می شود. به اینصورت که برای هر مشتری پرونده الکترونیکی (کارتکس مشتری) مختص هر خریدار، حاوی اطلاعات خریدار، اطلاعات فروش، اطلاعات دستگاه تصفیه آب خریداری شده اعم از زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب با توجه به منطقه و مکان مشتری، تاریخ مراجعات واحد فنی جهت تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب، سرویسهای ارایه شده به مشتری، تعویض فیلترهای انجام شده، و زمان تعویض فیلترهای بعدی دستگاه تصفیه آب و …. در نظر گرفته شده و در این پرونده محفوظ بوده و تحت کنترل و رسیدگی می باشد.

کلیه سوابق مشتریان اعم از: شکایات، انتقادات و پیشنهادات، در بایگانی اطلاعات مشتریان شرکت سوآب پیشرو ثبت و پیگیری می شود.

زمان بندی تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب:

پس از نصب و راه اندازی دستگاه و بررسی و آزمایش کیفیت آب خام و آب تصفیه شده توسط پرسنل واحد فنی، نتایج بررسی ها و آزمایشات به واحد فنی و مهندسی شرکت سوآب پیشرو ارائه می گردد و متخصصین این واحد بسته به نوع املاح آب منطقه مورد نظر زمانبندی تعویض هر کدام از فیلترهای دستگاه تصفیه آب را در کارتکس مشتری ثبت و به اطلاع ایشان می رسانند و برای انجام امور سرویس دهی مناسب شامل بازدید دستگاه، آزمایش مجدد آب خام و تصفیه شده و تعویض به موقع فیلترها در دوره های بعدی بصورت منظم و با هماهنگی با مشتریان عزیز اقدام خواهند کرد.

جدول زمانبندی تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب (خانگی) را می توانید ملاحظه کنید.

تامین قطعات و لوازم یدکی و انواع فیلترها:

کلیه قطعات و لوازم و فیلترهای دستگاه های تصفیه آب، بصورت عمده در انبار و دفتر مرکزی شرکت سوآب پیشرو موجود بوده و در صورت نیاز، توسط پرسنل واحد فنی شرکت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

یادآوری زمان تعویض فیلتر به مشتری:

با استفاده از بانک اطلاعات مشتریان، زمان تعویض فیلتر دستگاه، سه روز قبل از رسیدن موعد تعویض فیلتر های دستگاه تصفیه آب از طریق ارسال پیام کوتاه ( sms ) و نیز بصورت تلفنی یک روز قبل به مشتریان یادآوری شده و هماهنگی های لازم در خصوص حضور واحد فنی در محل مشتری توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت، به آنها ارایه می شود.

جابجایی و نصب و راه اندازی مجدد دستگاه:

در برخی مواقع به علت جابجایی محل سکونت افراد درخواست هایی مبنی بر جابجایی و نصب و راه اندازی مجدد دستگاه در محل جدید ارائه می شود. اگر شما محل سکونت خود را تغییر داده اید و می خواهید که دستگاه تصفیه آب خود را در محل جدید دوباره استفاده کنید کافیست با ما تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را با بخش پشتیبانی انجام دهید.

پرسنل فنی شرکت با تجهیزات لازم جهت نصب و راه اندازی مجدد دستگاه تصفیه آب در محل حاظر شده و در اسرع وقت امور محوله را انجام خواهند داد.

ارتباط شبانه روزی مشتریان با شرکت:

مشتریان عزیز شرکت می توانند با برقراری تماس تلفنی با دفتر مرکزی شرکت ( در ساعات غیر اداری از طریق فرم تماس سایت شرکت و ارسال ایمیل )، شکایات و انتقادات خود را از عملکرد پرسنل واحد خدمات پس از فروش و هر کدام از عوامل فنی شرکت با مسئولان ذیربط مطرح کنند.

همچنین مشتریان عزیز می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل به آدرس   برای مدیر خدمات پس از فروش شرکت ارسال نمایند.